Nabízíme náhradní díly na nespočet různých převodovek.
se skládá z hřídelí a ozubených koleček s různým počtem zubů. V moderních sestavách je ozubení sousedních hřídelí v neustálém kontaktu. Zařazení potřebné rychlosti se provádí pomocí speciálních synchronizačních zařízení, která se aktivují v rámci pohybu vidlice řazení, která je spojena přes ramena a spoje k řadicí páce uložené v kabině auta.
obsahuje ozubená kolečka různých velikostí, která spolu tvoří elipsoidní sestavu ozubených prvků. Spojková sestava je zodpovědná za zapojení potřebných ozubených koleček. Jejich spojení je zaručeno pumpováním pracovní kapaliny do příslušných kanálků hydraulické jednotky. Točivý moment z motoru je přenášen do převodovky pomocí hydraulického konvertoru točivého momentu.
Máte problémy s Vaší převodovkou?
je plynulá. Jejími hlavními pracovními prvky jsou kuželovité kladky uloženy v párech na vstupním a výstupním hřídeli, spolu s napnutým ocelovým řemenem kolem nich. Kladky mohou být spolu nebo mohou být samostatné; během chodu mění svůj pracovní průměr a následně i převodový poměr. Jejich design má také elipsoidní sestavu ozubených koleček, která je zodpovědná za jízdu dozadu. Pohyb kladek je zaručen díky hydraulickému konvertoru točivého momentu, elektronicky řízené vícekotoučové (lamelové) spojce nebo jiným mechanismům.
Auto KG s.r.o. Olšany u Prostějova | Servis a opravy všech druhů a typů převodovek
tel.: +420 777 087 204